banner-technische-informatie

Technische ondersteuning en trainingen van CLEVER DiagnostiX

Technische ontwikkelingen volgen elkaar snel op en maakt dat voertuigtechniek en het werken aan voertuigen, steeds complexer en daarmee ook uitdagender wordt. Aan wie vraag je hulp als je er even niet uitkomt of helpt je bij het configureren van componenten en/of systemen? Wie helpt even met een meting, kijkt mee bij het stellen van een diagnose of geeft snel de juiste technische informatie? En hoe zorg je dat jij en je collega’s bijblijven? Dat doet ons CLEVER DiagnostiX supportteam met veel passie en toewijding.


Om technici vooruit te helpen op het gebied van voertuigelektronica levert AA-Equipment Support een compleet programma van support en trainingen van ‘CLEVER DiagnostiX’. CLEVER DiagnostiX helpt kennis te verdiepen, verbreden, borgen en flexibeler in te zetten, waarbij de voertuigtechnicus centraal staat. Dat doen we met de CLEVER BoX VTS-Pakketten. Er is altijd een pakket dat bij jouw specifieke situatie past.


Je hebt hiermee altijd een eXpert binnen handbereik die jou ondersteunt om tot de juiste oplossing te komen. Of dat nu op afstand is door hulp te vragen aan onze ServiceDesk bij een lastige storing of het laten uitvoeren van een configuratie, of door ondersteuning op locatie, deze eXperts staan naast jou en je collega’s! Onze techneuten hebben diepgaande kennis van alle volumemerken auto’s, bedrijfswagens, landbouw- en off-highway voertuigen en vaartuigmotoren. Daarnaast hebben ze toegang tot een groot aantal OEM- en aftermarket diagnoseapparatuur en fabrikantenwebsites.

Informatie, Kennis én Apparatuur

Om problemen snel en efficiënt op te lossen in eigen werkplaats, heb je de juiste ‘IKA’ nodig: Informatie, Kennis en Apparatuur, op het juiste moment in het arbeidsproces. Met behulp van onze eXperts van CLEVER DiagnostiX leveren wij, naast onze toekomstgerichte (diagnose)apparatuur, nu óók de juiste kennis en informatie. Samen zorgen we ervoor dat jij zoveel mogelijk werk in eigen werkplaats kunt verrichten en meer doorgangen realiseert. CLEVER DiagnostiX ondersteunt ook apparatuur van andere leveranciers, zodat je ook snel geholpen wordt indien je werkt met andere merken en je niet van het spreekwoordelijke ‘kastje naar de muur’ gestuurd wordt.

clever-servicedesk-rn

Hoe ondersteunt CLEVER DiagnostiX technici?

  • ServiceDesk supportteam: Hulp bij technische vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen, Pass Thru en digitaal serviceboekje; per telefoon of online (remote).
  • Technische informatie: Leveren van de juiste technische schema’s, componentlocaties en handleidingen zodat jij vooruit kan met de reparatie.
  • Remote Services: Met onze Remote Services is een diagnose en systeem- en/of component configuratie op afstand zo uitgevoerd met behulp van onze CLEVER Remote Interface.
  • Onsite Diagnose Support: Kan een probleem niet telefonisch opgelost worden? Maak dan gebruik van onze ondersteuning op locatie.
  • Trainingen: Praktijkgerichte trainingen op verschillende niveaus.

Learning by doing

CLEVER DiagnostiX gelooft erin dat bij het opdoen en integreren van kennis het hoogste resultaat wordt bereikt door ‘simpelweg’ te doen! Hierbij speelt een betrouwbare back-up een belangrijke rol. Onze ondersteuning en trainingen zijn praktijkgericht, met de focus op ‘leren door te doen’.


Wij helpen technici hun kennis uit te breiden en verder te verdiepen zodat ze de huidige- en toekomstige problemen snel en met vertrouwen zelfstandig kunnen oplossen. Dit doen we door jou centraal te stellen en tijdens de ondersteuning kennis over te dragen. Dus niet zo snel mogelijk advies geven en door naar de volgende, maar juist samen met jou de probleemanalyse doen, waarbij we onze kennis en kunde met je delen.


Ook onze trainingen zijn gebaseerd op ‘leren door te doen’, waarbij de methodiek van onze trainingen ook nog eens anders is dan anders. Zoveel mogelijk praktijkgericht kennismaken met nieuwe informatie en technieken zonder de stress van presteren, waarbij bij voorkeur met je eigen bekende apparatuur wordt gewerkt.

trainingen-clever

Stronger together

De apparatuur- en voertuigondersteuning gaat verder dan alleen het doel om het actuele probleem om te lossen. De eXperts van CLEVER DiagnostiX proberen tijdens de ondersteuning hun kennis over te dragen, zodat je de volgende keer een dergelijk probleem vol vertrouwen zelfstandig kunt oplossen. Het doel hierbij is dat problemen sneller en zelfstandig kunnen worden opgelost, waarbij de kennis binnen het werkplaatsteam geborgd wordt.



De voordelen:

  • Je staat er nooit alleen voor, want je hebt altijd een collega-technicus op afstand of op locatie binnen handbereik die jou ondersteunt om tot de juiste oplossing te komen.
  • Ondersteuning van de technicus geeft meer vertrouwen en werkplezier.
  • Stel beter en sneller de juiste diagnose.
  • Durf elke uitdaging aan te gaan en houd werk binnen je eigen werkplaats.
  • Bespaar aanzienlijk veel tijd, geld en ergernis, waarbij het voertuig nagenoeg volledig in je eigen werkplaats kan worden gerepareerd.
  • Je klanten worden beter en sneller geholpen, de klanttevredenheid neemt toe én zij komen liever terug naar jou.
  • Je hebt minder verloren en niet facturabele uren, waardoor het rendement stijgt.

Heb je interesse in CLEVER DiagnostiX?

Wil je meer informatie over de support- en trainingsmogelijkheden van CLEVER DiagnostiX of een offerte aanvragen? Wij helpen je graag.

Hartelijk bedankt voor het invullen van ons contactformulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kunnen wij je helpen?


Wil je meer weten over een bepaald product of onze diensten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag bij vragen of advies.

Contact

CLEVER DiagnostiX ServiceDesk: