aa-equipment-contact-1880

Diagnose hulp op locatie

Het kan wel eens voorkomen dat er een voertuig in de werkplaats staat met een probleem dat zo complex is dat je er zelf niet uitkomt. Als het probleem ondanks onze telefonische of remote-ondersteuning ook niet op te lossen blijkt te zijn, dan biedt onze Onsite Diagnose Support oplossing.

Wat is Onsite Diagnose Support?

Maak gebruik van onze diagnose ondersteuning op locatie. Hierbij komt één van onze CLEVER DiagnostiX eXperts naar jouw werkplaats om de juiste diagnose te stellen en/of de reparatie uit te voeren. Liever in één van onze werkplaatsen? Ook dat is mogelijk.


Naast dat onze specialist de werkzaamheden zelfstandig uit kan voeren, kan er ook gekozen worden om samen met jou of jouw collega-technicus de diagnose en/of reparatie uit te voeren. Door juist samen de probleemanalyse te doen, delen we onze kennis en kunde zodat je de volgende keer een dergelijk probleem vol vertrouwen zelfstandig kan oplossen. Wij geloven er namelijk in dat bij het opdoen en integreren van kennis het hoogste resultaat wordt bereikt door ‘simpelweg’ te doen! Het doel hierbij is dat problemen sneller en zelfstandig kunnen worden opgelost, waarbij de kennis binnen jouw werkplaatsteam geborgd wordt.


Wat kost dat?

Onze Onsite Diagnose Support is beschikbaar op basis van nacalculatie.


Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op.

onsite-diagnose-support_clever-diagnostix_aaes

Kunnen wij je helpen?


Wil je meer weten over een bepaald product of onze diensten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag bij vragen of advies.

Contact

CLEVER DiagnostiX ServiceDesk: