Technische ondersteuning
AA-Equipment Support vindt het belangrijk dat technici efficiënt kunnen werken met onze (diagnose)apparatuur, daarom wordt al onze (diagnose)apparatuur ondersteund door CLEVER DiagnostiX. Naast deze apparatuur support, kan het supportteam jou ook ondersteunen bij:
- Telefonische hulp bij een lastige storing
- Het uitvoeren van een diagnose of configuratie op afstand
- Leveren van de juiste technische informatie, zoals een technisch-schema, component locatie of handleiding
- Diagnosehulp op locatie
Jouw collega's op afroep
Met ons CLEVER DiagnostiX supportteam zorgen wij ervoor dat jij en jouw collega’s altijd kunnen terugvallen op diepgaande ondersteuning. Deze eXperts hebben diepgaande kennis van alle volumemerken auto’s, bedrijfswagens, landbouw- en off-highway voertuigen en vaartuigmotoren. Daarnaast hebben ze toegang tot een groot aantal OEM- en aftermarket diagnoseapparatuur en fabrikantenwebsites. Met onze support heb je altijd een eXpert op afstand of op locatie binnen handbereik die jou ondersteunt om tot de juiste oplossing te komen.
Naast onze toekomstgericht apparatuur, leveren wij zo óók de juiste kennis en informatie zodat jij zoveel mogelijk werkzaamheden in je eigen werkplaats kunt blijven uitvoeren.
Durf elke klus aan te gaan!
Hulp bij technische vragen en informatie
Kom je er even niet uit met jouw (diagnose)apparatuur? Of loop je vast met een complexe storing? Bel, mail of WhatsApp met de CLEVER DiagnostiX ServiceDesk. Deze ervaren eXperts geven je snel het juiste antwoord op jouw technische vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen. Ook geven ze snel de juiste technische informatie door het leveren van nét dat juiste technisch-schema, component locatie of handleiding zodat jij weer snel vooruit kunt.
Diagnose op afstand
Moet een programmering of codering worden uitgevoerd en is jouw apparatuur ontoereikend? Of kun je hulp gebruiken bij het stellen van een complexe diagnose? Met onze Remote Services slaan we een brug tussen het voertuig in jouw werkplaats en onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk. Sluit onze remote-interface aan en het supportteam doet de rest. Onze Remote Services maakt diagnosestellen en programmeren/coderen op afstand mogelijk bij zowel personenauto’s, vrachtwagens als off-highway voertuigen.
Diagnosehulp op locatie
Het kan wel eens voorkomen dat er een voertuig in de werkplaats staat met een probleem dat zo complex is dat je er zelf niet snel genoeg uitkomt. Als het probleem ook telefonisch of middels een remote-verbinding met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk niet is op te lossen, dan biedt onze Onsite Diagnose Support oplossing. Hierbij komt één van onze eXperts naar jouw werkplaats om de juiste diagnose te stellen en/of de reparatie uit te voeren.
Trainingen
Wist je dat CLEVER DiagnostiX naast support, ook onze trainingen verzorgt? Ontdek onze praktijkgerichte trainingen op verschillende niveaus.
Support op maat
Wil jij ook terug kunnen vallen op de hulp van een ervaren supportteam die jou helpt elke technische uitdaging aan te gaan? Onze support is ondergebracht in verschillende CLEVER BoX supportpakketten. Kies het supportpakket dat het beste past bij de vraag van jouw werkplaats, en een team van eXperts staat paraat om jou te helpen!
Meer weten over onze ondersteuningsmogelijkheden? Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze voor jouw specifieke situatie.
Kunnen wij je helpen?
Wil je meer weten over een bepaald product of onze diensten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag bij vragen of advies.
- Bel ons
- Via +31 (0) 492 52 57 17
CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:
- Bel ons
- Via +31 (0) 85 076 5000
- Via +31 (0) 6 108 639 30