Technische ondersteuning

Aan wie vraag je hulp als je er even niet uitkomt met een voertuigprobleem? Wie helpt even met een meting, kijkt mee bij het stellen van een diagnose of geeft snel de juiste technische informatie? Dat doet ons CLEVER DiagnostiX supportteam met veel passie en toewijding. Met onze collega’s op afroep, sta je er nooit alleen voor en heb je altijd een betrouwbare collega-technicus op afstand of, indien gewenst, zelfs op locatie.

Jouw collega op afroep

Om technici vooruit te helpen op het gebied van voertuigelektronica, leveren wij een compleet programma van support en trainingen van ‘CLEVER DiagnostiX’. Onze techneuten hebben diepgaande kennis van alle merken auto’s, bedrijfswagens, landbouw- en off-highway voertuigen en vaartuigmotoren.

Met ons CLEVER DiagnostiX supportteam zorgen wij ervoor dat jij en jouw collega’s altijd kunnen terugvallen op diepgaande ondersteuning. Heb je hulp nodig? Dan staat onze ervaren ServiceDesk voor je klaar of we sturen hulp naar jouw werkplaats! Of kies ervoor om diagnoses of configuraties op afstand te laten uitvoeren. Je hebt hiermee altijd een eXpert op afstand of op locatie binnen handbereik die jou ondersteunt om tot de juiste oplossing te komen. Wij staan ‘naast’ jou en je collega’s!

Naast onze toekomstgerichte (diagnose)apparatuur, leveren wij zo óók de juiste kennis en informatie zodat jij problemen snel en efficiënt kunt oplossen in je eigen werkplaats.

Hoe helpen wij technici?

ServiceDesk supportteam: Hulp bij technische vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen, Pass Thru en digitaal serviceboekje; per telefoon of online.

Technische informatie: Leveren van de juiste technische schema’s, componentlocaties en handleidingen zodat jij vooruit kan met de reparatie.

Diagnose op afstand: Met onze Remote Services is een diagnose en systeem- en/of component configuratie op afstand zo uitgevoerd met behulp van onze CLEVER Remote Interface.

Hulp op locatie: Kan een probleem niet telefonisch opgelost worden? Maak dan gebruik van onze Onsite Diagnose Support.

Trainingen: Wist je dat CLEVER DiagnostiX naast support, ook onze trainingen verzorgd? Ontdek onze praktijkgerichte trainingen op verschillende niveaus.

Durf elke klus aan te gaan!

De CLEVER BoX biedt hulp

CLEVER DiagnostiX helpt kennis te verdiepen, verbreden, borgen en flexibeler in te zetten, waarbij de voertuigtechnicus centraal staat. Dat doen we met de CLEVER BoX VTS-Paketten. Er is altijd een pakket dat bij jouw specifieke situatie past.

Lees meer:

ServiceDesk

Pass Thru

Remote Services

Onsite Diagnose Support

CLEVER BoX

FAQ

logo

AA-Equipment Support B.V.

1e Tussendijk 17
5705 CG Helmond
Nederland


T: +31 (0) 492 525 717

E: info@aa-equipment.nl 

 

Support:

Neem contact op met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:

  T: +31 (0) 85 076 5000

WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30