aa-equipment-contact-1880

Technische ServiceDesk

Voertuigtechniek wordt steeds complexer en diverser. Dat je als technicus alles weet van élk merk en type voertuig, dat is vandaag de dag vrijwel onmogelijk. Gelukkig hoeft dat ook niet, zolang je toegang hebt tot de juiste informatiebronnen. Dat maken we mogelijk door de diepgaande supportmogelijkheden van onze ervaren CLEVER DiagnostiX ServiceDesk.

Hulp bij technische vragen

Kom je er even niet uit met jouw (diagnose)apparatuur? Of loop je vast met een complexe storing? De ervaren techneuten van onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk staan voor jou klaar! Zij geven je snel het juiste antwoord op jouw technische vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen. Ook geven ze snel de juiste technische informatie door het leveren van nét dat juiste technisch-schema, component locatie of handleiding zodat jij weer snel vooruit kunt. Onze ServiceDesk helpt ook bij het uitvoeren van een diagnose of configuratie op afstand. Met deze collega's op afstand, sta je er nooit alleen voor.

Waarbij helpt onze ServiceDesk

ondersteuning3

Technische ondersteuning

Hulp bij technische vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen; per telefoon, online of zelfs op locatie.

ondersteuning2

Technische informatie

Leveren van technische informatie bij technische vraagstukken, zoals elektrische schema’s, componentlocaties en handleidingen.

remote-ondersteuning-1

Remote Support Services

Diagnose en systeem- en/of component configuratie op afstand met behulp van onze remote-interface.

support-technici

De voordelen van onze technische ondersteuning:


  • Je staat er nooit alleen voor, want je hebt altijd een collega-technicus binnen handbereik.
  • Ondersteuning van de technicus geeft meer vertrouwen en werkplezier.
  • Stel beter en sneller de juiste diagnose.
  • Durf elke uitdaging aan te gaan en houd werk binnen je eigen werkplaats.
  • Bespaar aanzienlijk veel tijd, geld en ergernis, waarbij het voertuig nagenoeg volledig in je eigen werkplaats kan worden gerepareerd.
  • Je klanten worden beter en sneller geholpen, de klanttevredenheid neemt toe én zij komen liever terug naar jou.
  • Je hebt minder verloren en niet facturabele uren, waardoor het rendement stijgt.

Support op maat

Wil jij ook terug kunnen vallen op de hulp van een ervaren supportteam die jou helpt elke technische uitdaging aan te gaan? Onze support is ondergebracht in verschillende CLEVER BoX VTS-Pakketten. Kies het VTS-Pakket dat het beste past bij de vraag van jouw werkplaats, en een team van eXperts staat paraat om jou te helpen!


Meer weten over onze ondersteuningsmogelijkheden? Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze voor jouw specifieke situatie.

Kunnen wij je helpen?


Wil je meer weten over een bepaald product of onze diensten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag bij vragen of advies.

Contact

CLEVER DiagnostiX ServiceDesk: