Levering
Je vindt hier antwoord op al je vragen over verzending & bezorging.
Veelgestelde vragen
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst doen wij er uiteraard alles aan om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Wij streven er daarom naar dat als je een bestelling op werkdagen vóór 12.00 uur plaatst, het dezelfde dag wordt verzonden indien het artikel op voorraad is. Je pakket wordt via UPS verstuurd. Je ontvangt de track en trace via e-mail, zodat je je pakket kunt volgen tot aan ontvangst.
Mocht een door jou besteld product toch niet op voorraad zijn, dan kan het zijn dat de levertijd iets langer is. Hiervan zullen wij je op de hoogte stellen via e-mail.
-
Naar welke landen verstuurt AA-Equipment Support?
Wij verzenden naar Nederland en België. De verzendkosten worden automatisch verrekend bij het plaatsen van je bestelling.
-
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden standaard met UPS. Je pakket zal worden afgeleverd door een bezorger van UPS. Je ontvangt ook een track en trace via e-mail, waarmee je je pakket kan volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen binnen Nederland
Bij AA-Equipment Support worden bestellingen waarvoor onze standaard verzendkosten van toepassing zijn, boven een aankoopbedrag van € 250,00 excl. btw binnen Nederland gratis verstuurd. De verzendkosten binnen Nederland zijn € 10,75 excl. btw bij een aankoopbedrag onder de € 250,00 excl. btw. Je bestelling wordt bezorgd door USP.
Let op, voor grote/zware leveringen gelden aangepaste verzendkosten of transportkosten. Dit staat vermeld bij het product.
Bestellingen uit België
Voor België worden alle bestellingen waarvoor onze standaard verzendkosten van toepassing zijn, boven een aankoopbedrag van € 500,00 excl. btw gratis verstuurd. Voor een correcte facturering, dien je tijdens je bestelling jouw btw-nummer in te vullen. Bij een aankoopbedrag onder de € 500,00 excl. btw zijn de verzendkosten € 13,75 excl. btw per pakket.
Let op, voor grote/zware leveringen gelden aangepaste verzendkosten of transportkosten. Dit staat vermeld bij het product.
-
Hoe volg ik mijn bestelling?
Wanneer je pakket is verzonden kun je je pakket volgen met een track en trace code. Je ontvangt wanneer je pakket ons magazijn verlaat, een e-mail van UPS met een link waar je de huidige status van je bestelling kunt zien.
-
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om een bestelling bij ons af te halen. Je dient dit bij het plaatsen van de bestelling aan te geven, door bij levering te kiezen voor afhalen. Je ontvangt een bericht van ons vanaf wanneer de bestelling af te halen is.
Het adres van onze afhaallocatie is:
AA-Equipment Support
1e Tussendijk 17
5705 CG Helmond
Nederland
Heb je een andere vraag?
Heb je andere vragen? Je kunt op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur onze klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0) 492 52 57 17 of via e-mail: webshop@aa-equipment.nl.