Support

Voor de meest voorkomende supportvragen, kunt u het onderstaande overzicht raadplegen.

Support autocom

Autocom

1. Autocom CDP+ software updaten:

Autocom heeft de nieuwste softwareversie, Release 2020.10, vrijgegeven. De software zal automatisch gedownload worden in het Autocom-programma, daarna kunt u deze installeren. U kunt de software ook handmatig downloaden via de website van Autocom, via de volgende link:

     Autocom software

2. Autocom CDP+ programma installeren: 

Indien u het Autocom-programma op een laptop wil installeren, dient u de juiste softwareversie te downloaden via de website van Autocom, via de volgende link:

     Autocom software

Heeft u een actieve licentie? Download: 'Release 2020.10'.
Heeft u geen actieve licentie? Download de softwareversie tot wanneer u een actieve licentie had.

3. Meldingen over de veiligheidsdongle: 

     Procedure

4. Systeemvereisten Autocom: 

     System requirements

5. Autocom ADP186 software:

U kunt uw huidige softwareversie blijven gebruiken. Indien u de software opnieuw gaat installeren, is alleen versie 2010-03 nog beschikbaar. Deze versie met bijbehorende HW Key kunt u downloaden:

     Autocom software

Het is niet meer mogelijk om via een DVD een nieuwere versie te installeren/activeren. Ook voor CDP en CDP+ units zónder USB veiligheidsdongle is het niet meer mogelijk om software via een HW Key te activeren.

 

Support jaltest

Jaltest

1. Aanvragen nieuwe Expert-code:

     Procedure

 

Support launch

Launch

1. Koppelen SD-kaart Pro 4:

Melding geheugen vol bij X-431 Euro Pro 4? Volg deze procedure voor het correct koppelen van de SD-kaart:

     Procedure

2. Installeren Pro 4 app:

Volg deze procedure indien u de X-431 Euro Pro 4 app opnieuw wilt installeren op uw Launch-tablet:

     Procedure

3. Geheugen vol Pro 3:

Volg deze procedure indien uw X-431 Pro 3 de melding heeft dat het geheugen vol is:

     Procedure

4. Installeren Pro / Pro 3 app:

Volg deze procedure indien u de X-431 Pro / Pro 3 app opnieuw wilt installeren op uw Launch-tablet:

     Procedure

5. Vehicle coverage list:

Overzicht fabrikant database:

     Lijst Voertuigdekking

6. QuickSupport:

Wilt u QuickSupport installeren op uw Launch? Open deze webpagina op uw Launch en klik op de onderstaande knop om QuickSupport te downloaden:

     QuickSupport

7. Opgeslagen rapporten onvindbaar / vreemde taal:

Oplossing: zet de taal van de tablet via instellingen weer terug naar het Engels.

8. Stekkers die niet in de koffer zitten:

Oplossing: bepaalde OBD1 stekkers ontbreken in de koffer omdat deze niet bestemd zijn voor de Europese markt.

9. Updaten lukt niet:

Oplossing: check of de internetverbinding werkt / gebruik de juiste inloggegevens, deze staan op het codebriefje in de koffer.

 

Overige support

1. Foutcodes

Overzicht van de meest voorkomende foutcodes:

     Foutcodelijst

 

Staat uw supportvraag hier niet tussen? Neem contact op met één van onze specialisten.

logo