Bestellen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen van bestellingen.
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelwagen via de bestelknop. Zodra jouw bestelling compleet is, kan de bestelling worden afgerond door op de winkelwagen te klikken (rechtsbovenin). Je kunt hier jouw winkelwagen bekijken of direct op 'Volgende' klikken om de bestelling af te ronden. Je komt nu in het bestelproces.
Heb je al een account bij ons? Log dan direct in met jouw inloggegevens. Ben je een nieuwe klant? Maak dan een nieuw account aan. Door het creëren van een account kun je sneller winkelen, op de hoogte blijven van de status van een order en de bestellingen inzien die je eerder hebt gemaakt.
Bij levering kun je kiezen of je de bestelling wilt laten bezorgen of afhalen. Wanneer je kiest voor bezorgen, wordt automatisch ingevuld of je een verzending hebt volgens vast tarief of een gratis verzending. Dit is afhankelijk van het bestelbedrag en type product. Kies vervolgens een bezorgadres.
Ga nu door naar de betaalstap. Indien nodig kun je hier je factuuradres aanpassen. Kies de betaalmethode:
- Op rekening (alleen voor geverifieerde klanten)
- iDEAL
- Bancontract
Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dien je deze vóór het plaatsen van je bestelling in te voeren. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.
Je ziet een overzicht van je bestelling. Klik op 'Bestellen' om de bestelling te plaatsen. Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina of bevestigingspagina. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen. Hierna gaan wij direct voor je aan de slag!
Heb je een EU btw-nummer? Voor een correcte facturering voor zakelijke klanten uit België dien je tijdens de bestelling jouw btw-nummer in te vullen.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst doen wij er uiteraard alles aan om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Wij streven er daarom naar dat als je een bestelling op werkdagen vóór 12.00 uur plaatst, het dezelfde dag wordt verzonden. Je pakket wordt via UPS verstuurd. Je ontvangt de track en trace via e-mail, zodat je je pakket kan volgen tot aan ontvangst. Klik hier voor meer informatie over verzendingen.
Mocht een besteld product toch niet op voorraad zijn, dan kan het zijn dat de levertijd iets langer is. Hiervan zullen wij je op de hoogte stellen via e-mail.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na plaatsing. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 - 17:00 uur via het e-mailadres: webshop@aa-equipment.nl.
-
Naar welke landen verstuurt AA-Equipment Support Shop?
Wij verzenden uitsluitend naar Nederland en België. De verzendkosten worden automatisch verrekend bij het plaatsen van je bestelling.
-
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Ja, je hebt een account nodig om bij ons te kunnen bestellen. Een account heeft verschillende voordelen:
- Je kunt de volgende bestelling sneller plaatsen, omdat al jouw gegevens vanzelf worden ingevuld in het bestelproces.
- Jouw huidige en voorgaande bestellingen worden bijgehouden.
- Makkelijk opnieuw bestellen.
- Inzien van voorraad statussen.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Indien je je wachtwoord van jouw account bent vergeten, kun je op onderstaande klikken:
Vul het (inlog)e-mailadres in en we sturen een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden ingesteld.
Heb je een andere vraag?
Heb je andere vragen of lukt het bestellen niet? Je kunt op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur onze klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0) 492 52 57 17 of via e-mail: webshop@aa-equipment.nl.